Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Spelkväll med lite inslag av vitt vin

Av Alexandra Nyberg - 10 november 2012 11:21

Igår var det fredag och jag tog en tur ned på stan medan Lilita, Kicki och Natalie skulle plugga lite grupparbete, men när jag kommer hem igen sitter även Nellie i soffan, Natalies dotter. Väldigt gullig tjej! :) Det blev aldrig något plugg, vi spelade lite twister istället (roligare om du frågar mig).


Senare skulle vi ha städat lägenheten, men så blev icke fallet. Kicki föreslog att vi skulle göra't idag eftersom vi skulle få (nedsmutsande)gäster. Nejmen, det blir ju alltid smuts av skor etc så idén lät bra.


Malin och Hanna kom senare över på lite spelkväll, det drack några glas vitt..dock inte Malen som drack flädersaft.


Det blev en trevlig kväll, det spelades  "med andra ord" och "utan tvekan"..kan vara det roligaste spelet någonsin.

Bella kom förbi på slutet av kvällen också, men kolckan var då redan mycket så kvällen avslutades inte långt därefter.


Nu dricker vi kaffe i våra värdelösa soffor och kollar på en film som heter "the lucky one", andra gången jag ser den..men det är den värd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Nyberg - 20 mars 2013 08:55


Jag är uppe i Sundsvall igen, för ett "sista ryck" innan flytt tillbaka till Vallentuna. Kom och tänka på hur mycket onödigt jag tog med, som jag köpt - men på något underligt vis går det inte att låta bli.   Nu sitter jag i köket iklädd en on...

Av Alexandra Nyberg - 20 mars 2013 08:55


Jag är uppe i Sundsvall igen, för ett "sista ryck" innan flytt tillbaka till Vallentuna. Kom och tänka på hur mycket onödigt jag tog med, som jag köpt - men på något underligt vis går det inte att låta bli.   Nu sitter jag i köket iklädd en on...

Av Alexandra Nyberg - 16 mars 2013 14:05

Nu är jag här igen och som vanligt med en lång paus sedan sist! På onsdag fyller min älskade systetdotter 16 år. Faaan vad tiden går! Så idag blev det kalasigheter här i Sala med fika och massa mys, supertrevligt! Kort och koncist inlägg, men bättre...

Av Alexandra Nyberg - 13 februari 2013 13:42

Long time no see, som börjar bli standard meningen på den här bloggen eftersom livet utanför jobbet ofta kan bli händelselöst, det är därför inte alltid kul att blogga, allra minst för er som läser ;)   Men nu ska ni få höra något kul, riktigt ku...

..

Av Alexandra Nyberg - 5 december 2012 00:02

Märkte förövrigt att jag i dagens första inlägg har skrivit "nyttiga livet har startat" och sedan lagt upp en bild på pepparkakor..hahah. Måste ju verka lire vrickat :P Men pepparkakorna åts igår då vi hade gäster, INNAN nyttigheterna alltså. ...

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards