Direktlänk till inlägg 1 december 2012

Julbak för fulla muggar

Av Alexandra Nyberg - 1 december 2012 21:30

Idag är det lördag och inte första advent som jag först trodde när jag vaknade, bra koll.

När jag tittade ut genom fönstret imorse möttes jag av ca 4 dm snö - vart kom all denna snö ifrån, igår fanns knappt någon snö där.


Hundarna drunkar i snön. Grus kan tycka att snön är rätt kul men Fleece å andra sidan gör det hon ska och sätter sig vid porten i väntan på att få gå in igen.


Kvällen har bestått av julbak med Kicki och Lilita. Det har bakats en massa lussekatter eller bullar, flinggodis och mjukpepparkaka. Lite pynt av vanliga pepparkakor har också gjorts!

Mycket mysig dag som vi avslutar med lite traditionella filmer som "The holiday" och "Tomten är far till alla barnen"


        


Penis eller mygga? 

         

 

Lite julpynt i snöyran!

 

     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Nyberg - 20 mars 2013 08:55


Jag är uppe i Sundsvall igen, för ett "sista ryck" innan flytt tillbaka till Vallentuna. Kom och tänka på hur mycket onödigt jag tog med, som jag köpt - men på något underligt vis går det inte att låta bli.   Nu sitter jag i köket iklädd en on...

Av Alexandra Nyberg - 20 mars 2013 08:55


Jag är uppe i Sundsvall igen, för ett "sista ryck" innan flytt tillbaka till Vallentuna. Kom och tänka på hur mycket onödigt jag tog med, som jag köpt - men på något underligt vis går det inte att låta bli.   Nu sitter jag i köket iklädd en on...

Av Alexandra Nyberg - 16 mars 2013 14:05

Nu är jag här igen och som vanligt med en lång paus sedan sist! På onsdag fyller min älskade systetdotter 16 år. Faaan vad tiden går! Så idag blev det kalasigheter här i Sala med fika och massa mys, supertrevligt! Kort och koncist inlägg, men bättre...

Av Alexandra Nyberg - 13 februari 2013 13:42

Long time no see, som börjar bli standard meningen på den här bloggen eftersom livet utanför jobbet ofta kan bli händelselöst, det är därför inte alltid kul att blogga, allra minst för er som läser ;)   Men nu ska ni få höra något kul, riktigt ku...

..

Av Alexandra Nyberg - 5 december 2012 00:02

Märkte förövrigt att jag i dagens första inlägg har skrivit "nyttiga livet har startat" och sedan lagt upp en bild på pepparkakor..hahah. Måste ju verka lire vrickat :P Men pepparkakorna åts igår då vi hade gäster, INNAN nyttigheterna alltså. ...

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards