Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Ny mobil!

Av Alexandra Nyberg - 13 februari 2013 13:42

Long time no see, som börjar bli standard meningen på den här bloggen eftersom livet utanför jobbet ofta kan bli händelselöst, det är därför inte alltid kul att blogga, allra minst för er som läser ;)


Men nu ska ni få höra något kul, riktigt kul!.. för mig.

Jag har dötröttnat på min mobil, har just nu en nokia n8 - vilken jag nästan hatar. Den har väldigt dåligt utbud av appar knapparna (de få som finns) är sega och hänger inte med. Dock är kameran gudomlig, den var anledningen till att jag köpte den.


Jag förnyade alltså mitt abonnemang i söndags och valde då till en Samsung galaxy s3, den ska komma inom en vecka.

Åh jag längtar!!

Även Kicki förnyade abonnemanget idag och valde den, så nu får vi se till att inte blanda ihop dem :)


Ps. GI-livet har tagit start igen, det funkade typ bara en vecka hemma i Vallentuna. kommer väl gråta när jag ställer mig på vågen på fredag, men nu är vi iallafal igång igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Nyberg - 20 mars 2013 08:55


Jag är uppe i Sundsvall igen, för ett "sista ryck" innan flytt tillbaka till Vallentuna. Kom och tänka på hur mycket onödigt jag tog med, som jag köpt - men på något underligt vis går det inte att låta bli.   Nu sitter jag i köket iklädd en on...

Av Alexandra Nyberg - 20 mars 2013 08:55


Jag är uppe i Sundsvall igen, för ett "sista ryck" innan flytt tillbaka till Vallentuna. Kom och tänka på hur mycket onödigt jag tog med, som jag köpt - men på något underligt vis går det inte att låta bli.   Nu sitter jag i köket iklädd en on...

Av Alexandra Nyberg - 16 mars 2013 14:05

Nu är jag här igen och som vanligt med en lång paus sedan sist! På onsdag fyller min älskade systetdotter 16 år. Faaan vad tiden går! Så idag blev det kalasigheter här i Sala med fika och massa mys, supertrevligt! Kort och koncist inlägg, men bättre...

..

Av Alexandra Nyberg - 5 december 2012 00:02

Märkte förövrigt att jag i dagens första inlägg har skrivit "nyttiga livet har startat" och sedan lagt upp en bild på pepparkakor..hahah. Måste ju verka lire vrickat :P Men pepparkakorna åts igår då vi hade gäster, INNAN nyttigheterna alltså. ...

Av Alexandra Nyberg - 4 december 2012 23:45

Om ungefär 5 minuter kan jag säga att jag fyller år om tre dagar, 22 år. På en lördag! Hade jag inte kunnat få fylla 18 på en lördag.. istället för på en måndag, kunde ju inte ens gå ut på lördagen efter kl 24 utan fick vänta till fredagen därpå. ...

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards