Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Nyberg - 6 augusti 2012 12:48

Här ligger jag. Hemma, i min säng - ensam(nästan), blek och deprimerad! Jag vill inte vara här, i Sverige. Jag vill bort, långt bort - till varmare breddgrader, exotiska maträtter och billiga drinkar.


Kollar på lite bilder från Asien och försöker trösta mig med att det bara var 1 år, 4 månader och 19 dagar sedan jag själv var utomlands. Det går dock inte bra!


     

Och så blev det lite error vid bilduppladdningen jaaaaa..

återkommer kanske senare..


Av Alexandra Nyberg - 6 augusti 2012 00:48

Jag funderar på att skaffa mig en ny telefon..igen

(Är det nu jag kommer få höra: Du byter ju mobiler som du byter underkläder?)

Jag lyckas ju aldrig hitta den rätta </3.

När jag var i Vietnam förra året beställde jag min Samsung galaxy mini, vilken jag gillade - men tröttnade på.

Bestämme rmig sedan för att skaffa abonnemang och får en telefjonk på köpet, Xperia X8 - vilken jag inte gillade så mycket och gick därför tillbaka till min Samsung.

Ville sedan ha en med bättre kamera och införskaffade mig en Nokia N8 - jag älskar kameran men hatar lite lätt nästan allt annat, främst att den inte har alla appar(Typ Nordea).

 

Har ni något tips när stunden för mobilköp är här?

 

 

Nu ska jag sova - med öronproppar. Godnatt!

 

 

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards