Alla inlägg den 6 november 2012

Av Alexandra Nyberg - 6 november 2012 11:01

I söndags kom jag hem från en Stockholmsvisit, den blev inte speciellt lång men kort kan vara gott.

Jag har på sju dagar jobbat 11 pass, vad gör man inte för lite pengar?


Från fredag eftermiddag tog jag mig ledigt. Först blev det en fikastund med Kicki och Cicci på Café Biscotti efter det rusade jag hem och packade resväskan inför hemresa mot Sundsvall på söndagen.

Färgade håret (det fick bli röd-brun) innan jag sprang över till Emelie och Krille för lite middag och x-factor.
Det blev inte så sent eftersom vi skulle upp relativt tidigt på lördagen, för att åka på bröllop/namngivning i Flen.

Det var Kickis moster och nu man som skulle gifta sig samt deras två yngsta som namngavs, Edvin och Melvin.


Jag vet inte hur jag ska lyckas göra det här inlägget kort och läsvänligt men jag ska försöka!


Tänker inte skriva om allt som hände, tänkte skriva om vad jag tyckte..och jag tycker att hela tillställningen var mycket fin dock hade vädret kunnat vara finare.


Bara det att jag blev bjuden betyder otroligt mycket för mig (vilket inte är något "bara"), det känns väldigt kul att de ville ha mig med. Jag älskar min underbara andrafamilj/släkt, de betyder mycket, jag känner mig välkommen och omtyckt och har alltid trevligt i deras sällskap.

Ögonen tårades lite under vigseln men tårades mer efteråt när Jeanette säger att  att de vill att jag och Kicki ska vara vittnen för deras vigsel, och skriva på äktenskapsbeviset - bara VI. Jag blev rörd och det betyder mer än vad som kanske förstås.

 

Vi var ca 30 personer samlade, alla väldigt trevliga. Det bjöds på god mat, tre-rätters som jag kommer att visa bilder på.


Dagen var lång men blev inte så sen, då vi skulle åka tillbaka mot Vallentuna och sedan vidare mot T-centralen och Sundsvall innan lunch.

Jag vill tacka alla inblandade för en otroligt trevligt dag, tacka för att jag blev bjuden, tacka för att jag fick vara vittre. Jag vill tacka för ALLT!

 

                                           



Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards