Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Alexandra Nyberg - 17 maj 2012 17:24

Dyker jag in med ett inlägg, ett litet ett..kanske bara en rad. Men kommer iallafall med livstecken.

Är ovanligt oaktiv här på bloggen, sa senast att jag skulle bättra mig - men det var tydligen lögn.
Jag gör ett nytt försök: Jag ska bättra mig!


Idag har jag, Kicki, Björn och Björns mor varit på utflykt. Vi har varit och flängt i Täby, sedan Arninge, sedan Täby igen och till sist Väsby - enbart i syfte att besöka Subway. Blev dock besviken då grönsakerna såg "mögliga" ut, jag som arbetare/ägare skulle skämmas att servera något i sådant skick. Hoppas att Subway i Vallentuna har högre standard och jag hoppas att dem öppnar snart! ;)


Häromdagen sa Björns mamma att jag var blek och undrade om jag var sjuk. Tack det var hyggligt, men jag är helt enkelt bara blek, än så länge..haha.

Så jag tog några minutrar i solariet och några timmar på balkongen, en sådan kommentar ska inte få upprepas ;)


Mest av allt vill jag ju åka utomlands..men jag tror att jag spar pengarna till nästa sommar och satsar på en sommar i Sverige, Norrland exempelvis <3


   

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards