Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Alexandra Nyberg - 27 mars 2012 14:45

Jag har tagit ett fyndigt beslut - jag ska återigen börja blogga.


Jag har kvar min gamla blogg, men ska jag börja om kan jag väl lika gärna göra det på riktigt?

Tänker dock inte radera den, då jag tycker det kan vara kul att gå tillbaka till den och läsa om "då".


Det är okej att bli äcklad av det jag kommer att skriva nu, för jag är faktiskt riktigt äcklad själv..av det, av mig själv.

Det började för en månad sedan ungefär, jag vaknade en morgon och hade tre stora, kliande "myggbett" på höger underarm. Vaknade morgonen därpå och hade en ny liten vän på min fot. Detta har bara fortskridit och idag har jag dessa bett lite varstans på min kropp.


Googlade om vägglöss under dagen, om dess symptom - bland annat myggbettsliknande bett



Ringde hyresvärden om detta, sa att jag misstänkte vägglöss i mitt "rum" (verkar inte ha spridit sig, då bara jag har symptom) - så på torsdagmorgon kommer det en inspektionsfirma hit.


Jag tänker inte röra min säng, tänker sova på soffan.


Jag har duschat tre gånger idag, inom loppet av fem timmar.


JAG ÄR ÄCKLAD!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards