Alla inlägg den 2 april 2012

Av Alexandra Nyberg - 2 april 2012 23:53

Ta mig tillbaka till då! Ligger och drömmer mig tillbaka till Asien - till värmen. Det är annat än vad Sverige har att komma med, speciellt idag. Blåser istappar!


Skulle vilja vakna upp en morgon och kunna köpa en "fresh fruit shake" till frukost, skulle vilja vakna upp en morgon och känna att det ända jag måste göra idag är att använda solskyddsfaktor och dricka mängder av vatten, skulle vilja vakna upp en morgon och se en stor summa pengar på kontot - då drar jag, igen!


 

"Jag tänker tillbaks på hur det var
Jag tänker tillbaks på du och jag
Jag tänker tillbaks på varje dag
Jag tänker, jag tänker, jag tänker"


Av Alexandra Nyberg - 2 april 2012 12:51

Jag orkade med en städning av mitt rum igår, vad larvigt det låter egentligen..mitt rum! Haha.


Bäddade rent i sängen och tvättade madrassöverdraget, fick något flipp.

Somnade sedan på stört och sov som ett lyckligt litet barn resten av natten!


Nu sitter jag uppe i Ormsta - kom upp för att hjälpa till så gott JAG kan med en skoluppgift, tog även med ingredienser till en korvstroganoff - men den var tydligen skitäcklig och oätlig så Kicki tog istället en skål med mjölk och flingor, kräsna människa ;)

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards