Alla inlägg den 13 april 2012

Av Alexandra Nyberg - 13 april 2012 22:20

Idag har vi städat lägenheten och jag ska efter två nätter äntligen få sova med ett riktigt täcke!

Kom hem sent i onsdags så orkade inte pyssla med någonting så tog endast ett påslakan och sov med, natten till idag sov jag med en filt då täcket inte torkade under min tvättid..men nu, äntligen, ska jag få sova "normalt".


Eftersom Malin a.k.a "Malen" varit så hygglig och vattnat våra blommor under Vallentuna-vistelsen bjöd vi henne på middag idag.

Kyckling med parmaskinka i ugn och ris, det var himla gott!


   


Nu har hon precis lämnat hos för en tidig kväll eftersom hon ska upp och jobba alldeles för tidigt imorgon ;)

Vi hann med nästan en hel film: "Chasing Liberty" och två påsar chips med dip, två kinder maxi och lite brownies har även fyllt våra magar..fredaaaaagsmyselipys!


 



Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards