Alla inlägg den 3 april 2012

Av Alexandra Nyberg - 3 april 2012 23:40

Dagen har varit lång, eller känns lång. Jag är trött! Ska ta en sista kiss med Fliisbert, ansiktsmask och borsta tänder sedan är jag redo för sömn!


Ställde klockan på 9 idag, men hade för ovanlighetens skull glömt att stänga persiennerna och vaknade självklart tidigare, typ 6.35 slängde en kudde över nyllet och förskte somna om, insåg ganska snart att jag kommer kväva mig själv på detta sätt och kravlade mig upp för att stänga persienner och dra för gardiner..som förövrigt är två påslakan från Jysk(39.90 st)! Haha


Pluggade ganska flitigt fram till klockan 14 och 15.30 var det dags för ett kvällspass i hemtjänsten! Dem ringde mig i morse, när jag svarade att jag kunde jobba blev deras respons "Du är en räddande ängel. Gud så bra, vad DU är bra, puss och kram på dig!" Haha härligt!


 


I allafall så gick arbetspasset bra, när jag kommer hem ber jag pappa släppa ut Fleece i porten så hon kan springa ner till mig, hon blir så glad så hon kissade på sig en skvätt. Det är kärlek, hon är min kärlek - underbara varelse!

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards