Alla inlägg den 17 april 2012

Av Alexandra Nyberg - 17 april 2012 22:59

Imorse tänkte jag att jag skulle summera dagens mat, i detta kvällsinlägg - so lets do.


Vaknade klockan 9.30 idag så jag startade dagen med:

en kopp kaffe(lättmjölk, inget socker)

efter en ganska otrevligt kall promenad med dogsen.


Eftersom vi lämnar Sundsvall inom kort ska frysen tömmas och till lunch fick det bli en matlåda á la Linas matkasse -

rosmarinkyckling och körsbärstomater tillagad i ugn med "risotto-ris"


En kopp kaffe till!


Till middag blev det kryddstark korvstroganoff med broccoli.


Kvällsmålet bestod av vindruvor, en clementin och ett plommon. En smoothie gjord på frysta blåbär och yoggi-yoghurt samoa, en kopp te "gamla södern" och som vanligtvis ett glas vatten on the side.

 





Av Alexandra Nyberg - 17 april 2012 15:14

Blev en lite slappträning för min del idag, tog en tur på spinningcykeln i 30 minuter. Kände ingen motivation alls idag, beror kanske på vädret och väl på cykeln påmindes jag om hur himla tråkigt det är att bara cykla på samma fläck!


Men jag har i allafall rört på mig.

   

Och efter träning blir det lite "Whey 100" - i smakväg ingenting att rekomendera men dess syfte ska vara bra.

 


Min vän Johanna köpte en telefon från www.tradera.se

Laddar upp en bild, så hon kan få sitta hemma i Vallentuna och längta lite efter den.

   



Av Alexandra Nyberg - 17 april 2012 12:03

Här har vi suttit hur nöjda som helst över att Stockholm har haft snö och vi 10 grader och solsken, men vad vaknar vi upp till idag om inte snötäckt mark?


Blir inomhus-träning idag!

Köpte denna träningstopp igår, med en matchande sport-bh :)

 


Våra fina, våra underbara

     

Presentation

Jag heter Alexandra, är 21 år.
Bloggar om allt, ingenting och det mittemellan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards